2013. április 23., kedd

2. fejezet - Beszélni szeretnék veled

Sziasztook:) Itt is vagyok a második fejezettel, remélem, elnyeri majd a tetszéseteket!:)
Köszönöm szépen a 3 feliratkozót(legyen több is :D), a tetszik-eket és a kommentet, nagyon aranyosak vagytok!!:)
Jó olvasást:)
Ha tetszik komizzatok, iratkozzatok fel és pipáljatok;)
DestinyB xx




Már 3 óra volt, ezért úgy döntöttem, hogy elkezdek készülődni. Egy kényelmes szettet választottam, hiszen csak vásárolni megyek, de nem akárkivel. Zayn Malikkal. Igaz, ettől nem érzem magam kiváltságosnak, de azért nem mindennap megy vele egy átlagember bárhová is.
Felöltöztem, de annak ellenére, hogy nyár van, egy kicsit hűvös volt, ezért eléggé felöltöztem. Majd gyorsan tettem fel egy alapsminket  és már csengettek is. Gyorsan felhúztam a cipőmet és mentem ajtót nyitni.
-Szia!- mosolygott rám.
-Szia! Mi újság?- én is üdvözöltem, majd bekulcsoltam az ajtót és elindultunk a kocsijához.
-Most jövök a próbáról. - válaszolt, majd kinyitotta nekem az ajtót,majd miután beszálltam,be  is csukta azt. - És veled?
-Semmi érdekes. Na és milyen volt ? Mire próbáltatok?- kíváncsiskodtam.
-Hát a szokásos. Louis őrültködött, Niall csatlakozott hozzá akkor, amikor  éppen nem evett. Liam főnökösködött, Harry pedig…ő pedig csak énekelt. Egyébként a most kezdődött turnénkra még pár dolgot gyakoroltunk. Ja meg ott volt Perrie is. - mosolygott. Látszott rajta, hogy nagyon szereti a lányt, már abból,ahogy róla beszélt.
-Akkor ti most együtt vagytok?- kérdeztem. Mert akkor biztos nem akar tőlem többet, mint ruhát venni.
-Aha. Már bocsi, de nem azt mondtad,hogy szoktál újságot olvasni? Tudom, hogy ez most kicsit nagyképűen hangzott,de azt hittem,hogy tudod. - magyarázta,de közben az útra figyelt.
-De tudtam. Csak…- nem volt pofám kimondani.
-Csak mi? - egy pillanatra rám nézett, majd visszaemelte tekintetét az útra és várta válaszomat. Sóhajtottam egyet, felkészülve ezzel arra, hogy totálisan leégessem magam.
-Azt hittem, hogy esetleg többet akarsz. Mármint, hogy…egyből rám írsz twitteren és felajánlod,hogy veszel nekem egy új ruhát. Bocsi, nem tudom, mit mondhatnék még. Sajnálom. - szégyenkezve néztem a lábamat.
-Mi? Nehogy már szégyelld magad. Ezek szerint én voltam félreérthető. Én nem akartam. Hidd el, hogy nem azért nem akarok többet, mert te egy „átlagos” lány vagy. Hanem azért, mert szeretem Pezz-t és úgy érzem, hogy vele teljes az életem. - mondta őszintén.
 -Nyugi, értem. Csak ezt meg akartam veled beszélni. Tudod, nem igazán vagy az esetem. - vallottam be elpirulva és vártam,hogy mit szól hozzá. Azért ezt nem sok lány mondja neki.
-Komolyan? Akkor hadd halljam. Ki tetszik legjobban a bandából?- vigyorodott el. Nekem pedig fogalmam sem volt, hogy mégis mit válaszoljak. Így maradtam a „nem mondok igazat” tervnél.
-Senki. - válaszoltam egyszerűen. Talán túl egyszerűen.
-Ne mááááár. Tuti, hogy van valaki,ha már én nem. - hát igen, egóból nem szenved hiányt. - Akkor nézzük a lehetőségeket. Liamnek és Lounak van barátnője és nekem is, de azt már tudjuk, hogy én nem jövök be neked. Tehát marad Harry és Niall, akik facérak. Szóval?
-Nem tudom. Harry nem Taylor Swifttel jár? - kíváncsi voltam, mert semmit nem tudtam kettejük kapcsolatáról. Persze, csak ha volt egyáltalán valami köztük.
-Dehogy. - legyintett egyet Zayn. - Az nem kapcsolat volt. Legalábbis Harry részéről nem, csak egy kicsit. Tudod ő nem olyan, aki már 1 hónap után az esküvőt tervezi az aktuális barátnőjével. - bólintottam, ugyanis én sem vagyok az a kapkodós fajta. - És hát Taylor meg pont az ellentettje. Ő már házat akart venni a Harry háza mellé. Sőt már az összeköltözést tervezgette. Ettől persze Hazza kikészült és szakított vele. Taylor meg emiatt azt híreszteli, hogy Hazz megcsalta őt, ezért szakítottak.
-Azigen. Ez egy kicsit szemétség. - nem tudtam elhinni, hogy Taylor ennyire gonosz lenne.
-Nem kicsit. Mondjuk mindenki mondta neki, hogy ne kezdjen vele, de érdekli is Harry-t? Makacs, mint az öszvér. Ugye így van ez a mondás?- kérdezett meg Zayn,én pedig elnevettem magam.
-Őszintén szólva fogalmam sincs. - tényleg nem emlékeztem rá.
-Mindegy. Majd megkérdezem Liamet, ő biztos tudja. Megérkeztünk. - jelentette ki, majd leparkolt és kiszálltunk.
-Hééé! Én akartam kinyitni neked az ajtót!- tettetett sértődöttséget, de nem igazán sikerült neki.
-Bocsi. Majd legközelebb. - válaszoltam, majd elindultunk befelé.
-Gyere, menjünk be ide. - mutatott a New Yorker felé,én pedig nem ellenkeztem.
Nagyon sokat válogattunk, főleg Zayn. Látszott rajta, hogy tényleg  szeretné jóvá tenni. Nekem viszont jó lett volna a legelső legolcsóbb ruha is.
-Zayn! Jó lesz bármelyik, csak menjünk már.- nyögtem egyet,mire furcsán nézett rám.
-Nem szeretsz vásárolni?- kérdezte értetlenül.
-De szeretek, csak ez már sok. Mármint az, hogy ekkora ügyet csinálsz belőle. A szándék a lényeg. - mosolyogtam rá. Mire ő sóhajtott egyet.
-Oké. Akkor válassz egyet és mehetünk.
-Legyen ez. Már az elejétől fogva szimpatizáltam vele.- fejtettem ki véleményemet.
-Na ez nekem is tetszik. - értett egyet velem és kifizette.- De kellene hozzá egy cipő is.
-Ha muszáj.-sóhajtottam. Átmenetünk egy másik boltba és hamar kiválasztottam a nekem tetszőt. Igaz, nem annyira szeretem a magassarkúkat, de Zayn szerint csak ez illik a ruhához. Miután egy fél órát veszekedtünk, hogy ki fizessen, Zayn győzött. Szegény eladót sajnálom, bár híres ismerősöm kárpótolta egy aláírással.
Így gazdagabb lettem egy ruhával és cipővel, amelyet majd csak különleges alkalomra veszek fel.
 
Miután kiértünk a nagy üzletből, a kocsi felé vettük az irányt. Furcsálltam, hogy egyetlen egy rajongó sem támadta le,és ezt szóvá is tettem.
-Erre nincsenek 1D fanok?- érdeklődtem, miután beszálltunk.
-De vannak. Csak nem most. - mondta, majd miután látta idióta arckifejezésemet, folytatta.- Úgy tudják,hogy Niallel  vagyok a Nando’s-ban.- mosolygott.
-Gonosz vagy. Szegényeket félre vezeted. - oktattam ki játékosan.
-Most miért? Jobb lett volna, hogyha nem kapsz levegőt a tömeg miatt?- kérdezett rá, én pedig elképzeltem és egyből rosszul éreztem magam.
-Igazad van. De akkor sem volt szép. - nyújtottam ki rá a nyelvemet, mire ő is hasonlóképpen tett.
Arra lettem figyelmes, hogy újdonsült ismerősöm megállt. De nem a mi házunk előtt.
-Hol vagyunk?- paráztam be.
-Nyugi. Ez a Perrie háza és azért hoztalak ide, mert beszélni szeretnék veled valakiről.Valamiről. Fontos lenne. - nem értettem, hogy mégis miről lenne szó, de belementem.
-Oké, akkor menjünk be.
Kiszálltunk. Közben láttam rajta, hogy eléggé feszült lett. Érdekes beszélgetés elé nézünk…

1 megjegyzés:

  1. Szia:) Evelin vagyok.Nemrég bukkantam rá a blogodra. Teljesen elbűvöl :) annyira magávalragadó..ügyes vagy :)

    VálaszTörlés