2014. február 24., hétfő

Esetleges 2. évad

Szépséges estét mindenkinek!
Eltűnődtem, hogy milyen régóta írtam az utolsó bejegyzést... Persze, nem emiatt írok most, hanem egy nagyon fontos dolog miatt. A minap kaptam 3 emailt, melyeket az olvasóim küldtek és arról próbáltak meggyőzni, hogy legyen a történetnek folytatása. Biztosan tudjátok, hogy a sztori vége felé (38-39-40.rész) mondtam, hogy nem sok értelmét látom a 2. évadnak. Azonban a 3 leányzó olyan indokokat, érveket sorakoztatott fel, hogy alaposan elgondolkodtam rajta és kipattant a fejemből egy ötlet a folytatást illetően.
Szóval...a kérdés az, hogy van-e valaki, aki olvasná tovább Harry és Ariana történetét? Érdekel benneteket vagy már lemondtatok róla?
Kérlek benneteket, hogy kommentben jelezzetek vissza.:) Illetve oldalra kiteszek egy szavazást és ott is kinyilváníthatjátok a véleményeteket, de én jobban örülnék, ha ide írnátok.

Várom a véleményeket!:)
Norah O.xx

26 megjegyzés:

  1. Én imádom az írásod így egyértelmű h legyen 2.évad :)

    VálaszTörlés
  2. Egyértelmű legyen 2.évad. Kíváncsi vagyok a folytatásra.
    x.o.x.o

    VálaszTörlés
  3. legyen 2.évad.Könyörgöm.Imádtam az1. évadot. :-*

    VálaszTörlés
  4. Igen!Igen igen legyen!Imádom ahogy írsz.Egyszerűen csodálatos.

    VálaszTörlés
  5. Én nagyon örülnék neki :)

    VálaszTörlés
  6. Wow:);) Én nagyon örülnék neki!!:)

    VálaszTörlés
  7. Igennn :) :D Legyen második évad :)

    VálaszTörlés
  8. Sziaa.természetesen örülnèk egy új évadnak:) <3

    VálaszTörlés
  9. Igen! Kérlek! *-* Legyen 2. évad :) <333

    VálaszTörlés
  10. Szívesen olvasnám a folytatását. A Te történeted fogott meg a legjobban. Azóta is hasonlót keresek de sajnos nem találok.

    VálaszTörlés
  11. biztosan olvasnám, szóval legyen 2.évad:DDD imádnám xx

    VálaszTörlés
  12. Sziia!:)) Én nagyon örülnék a folytatásnak..és itt egy díj is:)) http://fruzsinnaa.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  13. Én is...:) Csak ne ilyen nyálas izé legyen :) (bocsi, hogy ha vlkit megbántottam)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen mit értesz, hogy "nyálas izé"? Mert nem tudom, hogy mire gondolsz :D

      Törlés
  14. Ne hagyd abba legyen 2.évad :D Nem teheted meg h ne legyen jaj ne légy gonosz légyszi :D Hajrá 2.évad :DDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  15. szerintem ez nem kérdés hát persze hogy kell 2.évad!! xXx

    VálaszTörlés
  16. Termeszetesen legyen 2. evad! Ez kerdes volt , hogy legyen-e? Vagy egy rossz vicc?Mert akkor kozlom , hogy nincs humorod!:D
    #goforitsecondseason

    VálaszTörlés
  17. Norah úgy, hogy ne annyira olyan legyen; jajj van egy gyerekunk akinek a neve Hope egyem a kis zuzáját egyetlen kis prüntyőkémnek meg minden jó és szép... stb. :D ilyenre gondoltam :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, értem. Nyugi, egyáltalán nem ilyen lesz :DD

      Törlés
  18. Én, én, én olvasnám! :)) De a Fast car-t is kérlek, folytasd!!! *-*

    VálaszTörlés
  19. én szeretném, nagyon szeretem ezt a blogot, a kedvenceim között van! :)
    de a Fast Car-t nehogy abbahagyd! <3
    xxx.:D

    VálaszTörlés
  20. Szerintem mind egyetértünk abban, hogy csak akkor, ha RENDSZERESEN tudsz hozni részeket. Neked is sokkal jobb, ha nem idegesítünk az állandó kérdezősködéssel, és nekünk is, ha nem csalódunk és keseredünk el, amikor nincs fent a bejelentett időpontban a várva várt kis fejezetecskénk. Nem beszélve arról, hogy akkor nyilván a Fast car írására még kevesebb idő jutna, és szerintem nem fair félbehagyni egy storyt és ott hagyni a "rajongókat", mert egy másikba belekezdesz. Kérlek mérlegelj! :) Ettől függetlenül nagyon tetszik, ahogyan írsz, sok sikert a továbbiakban! :)
    Ja és hálás vagyok, amiért lehet névtelenül írni annak, akinek nincs ilyen vagy hasonló oldala, ez maradjon így, ha lehet! :)

    VálaszTörlés
  21. Kérlek könyörgöm folytasd!! Nagyon imádtam ezt a blogot!!

    VálaszTörlés
  22. Mindenkepp folytaaaaasd!!<3

    VálaszTörlés