2013. augusztus 7., szerda

26. fejezet - Muszáj lesz igent mondania


A kilincs megmozdult, csak az a személy állt velünk szemben, akit a legkevésbé szerettünk volna.

„Nem volt mit tenni, el kellett engednem.”
--Lucas szemszöge--
A szobában síri csend uralkodott. Mindenki itt volt, még Taylor is. Feszülten vártuk Liz-t és Harry-t. Tegnap este eltűntek és nagyon remélem, hogy nem történt semmi olyan köztük, mert akkor Styles nem éli meg a holnapot. Ha kell, térden állva fogok könyörögni Liz-nek, hogy bocsásson meg, mert nem hagyom itt ezzel a hülyével. Meg hát akkor a tervünk kudarcba fulladna és összejönnének, amit egyikőnk sem akar. Nekem Ariana kell, Taylor-nak pedig Styles. Tay azt mondta, hogy intézett valamit és nemsokára megtudja mindenki. Nagyon várom, hogy mi lehet az, de remélem, hogy nem csinált semmi őrültséget. Rájöttem, hogy bármire képes lenne, csak hogy visszakapja azt a nyomorultat. Nem tudom még most sem, hogy mit eszik rajta. Talán a pénzét, a hírnevét. Másra nem tudok gondolni, mert nem úgy tűnik, mint aki halálosan szerelmes belé.
Kopogás hallatszott az ajtón. Úgy pattantam fel a kanapéról, mintha puskából lőttek volna ki és oda siettem. Szembe találtam magam velük és a tegnapi ruhájukban feszítettek.

- Sziasztok – próbáltam normálisan viselkedni és nem letámadni egyből Liz-t a bocsánatkérésemmel.
- Szia – köszönt semlegesen, Styles pedig biccentett. Ez nem kezdődik túl jól. Mi lesz, ha meglátják Taylor-t? Arrébb álltam, hogy be tudjanak jönni. Ám megtorpantak, mikor észrevették a szöszit.
- Te meg mit keresel itt? – kérdezte idegesen Styles.
- Mit gondolsz? Vagy már gondolkodni sem tudsz, mert ez a liba elvette az eszedet? – nevetett fel hisztérikusan. Rosszul esett, hogy ezt mondta Liz-re, de nem szóltam.
- Ne merd még egyszer így hívni, mert… - ment közel hozzá és fenyegetőzni kezdett. Ariana-hoz odament Eleanor és Zayn, mintha védeni kellene.
- Mert mi lesz? Megütsz? – vágott egy olyan ”ne mondd már” fejet Taylor és visszaült a helyére.
- Azért jöttem, hogy vádat emeljek a barátnőd ellen – győztes mosolyt villantott és a szobában megfagyott a levegő. Tehát akkor ezt tervezte.
- Tessék? – először Tom tért magához és hitetlenül Tay felé fordult.
- Jól hallottátok. Nem fogja ilyen könnyen megúszni, amit tett – rántott vállat és felállt a kanapéról.
- Ezt nem teheted – válaszolta döbbenten és félve Ariana.
- Fogadjunk? – nézett szánakozva rá és folytatta, de ezt már dühösen. – Megpofoztál. Rémlik? Hidd el, hogy nem esett valami jól. Szóval a bírósághoz fogok menni és a lehető legjobb ügyvédet fogadom.
- Nem ok nélkül ütöttelek meg, úgyhogy felesleges – felment Liz-ben is a pumpa, de Zayn visszatartotta, nehogy megint történjen valami.
- Miért ütötted meg? – kérdezte komolyan Tom. Én csak egy külső szemlélő voltam, aki nem akar ebbe belefolyni.
- Mert… mert leribancozott – nézett Taylor felé. Egyikük arcán sem lehetett semmi érzelmet látni.
- Attól még nem kellett volna pofon vágnod – mondta oktatóan Tay és szemöldökét a magasba emelte.

Ezt az ”idilli” hangulatot Ariana telefonjának csörgése zavarta meg. Gyorsan előkapta és a füléhez emelte, majd távolabb sétált tőlünk.
- Kérlek, ne tedd ezt Taylor. Most nagy szükségünk van Ariana-ra és úgyis te nyernéd a pert – szólt kedvesen, kicsit könyörgően Tom.
- Letérdelni nem akarsz? – érdeklődött összehúzott szemöldökkel, unottan Styles. Szívesen bevertem volna neki egyet, de nem lehet.
- Fogd be – sziszegte Tom és várta Taylor válaszát. Ahogy elnézem, nem fogja könnyen megadni magát.
Közben Ariana jött vissza könnyes szemekkel. Persze, hogy Styles egyből rohant hozzá. Kedvem támadt hányni.
- Mi történt? – kérdezte ijedten.
- Cody most telefonált, hogy anya kórházban van. Haza kell mennem egy kis időre. Látnom kell őt. Tudni akarom, hogy hogy van – kétségbeesetten nézett Tom-ra.
- Rendben, menj csak. Ez természetes. De valakinek el kell kísérnie téged – bólintott együtt érzően.
- Majd én vele megyek – mondta gyorsan Styles.
- Szó sem lehet róla. Holnap fellépésetek van Detroit-ban és már rég gyakoroltatok. Mindjárt itt van a Teen Choice Awards is és arra is készülnötök kell – köszönöm. Köszönöm. Hálás voltam neki, amiért nem engedi Styles-t. Taylor gyorsan jelzett nekem, hogy ideje lenne lépnem valamit.
- Majd én elmegyek vele – ajánlottam fel bizonytalanul. Játszanom kell a jófiút, amíg meg nem puhítom Liz-t.
- Dehogy mész – mondta dühösen Styles. Mit is képzeltem? Majd azt mondja, hogy persze Lucas, menj csak?
- De. Ez egy jó ötlet, így legalább egy kicsit tudjátok rendezni a dolgaitokat – biztatott minket Tom. Ariana kétkedve váltogatta tekintetét köztem és Styles között.
- Oké – mondta halkan, majd sóhajtott. A göndör gyerek értetlenül nézett rá, Taylor és én egy gyors, sunyi mosolyt váltottunk, majd mindenki ment a dolgára.

Az utazótáskámmal léptem ki a szobámból, közben elhaladtam a ”szerelmesek” szobájánál és nem tudtam megállni, hogy ne hallgatózzak.
- Minden rendben lesz. Vigyázz magadra – Styles suttogott. Mennyire nyálas tud lenni…
- Nagyon remélem. Te is – úgy hallottam, mintha megcsókolták volna egymást, de inkább elhessegettem a gondolatot. Léptekre lettem figyelmes. Tudtam, hogy már nincs időm elmenni, ezért úgy tettem, mint aki éppen kopogna, de véletlenül akkor nyílik ki az ajtó.
- Ó, sziasztok. Pont most akartam szólni – mosolyogtam aranyosan.
- Hát persze – mondta ironikusan Styles, de Ariana lecsillapította. Talán észhez tért.
- Induljunk – villantott meg egy apró mosolyt és elindultunk. Olyan jót nevettem magamban, mert tudtam, hogy Harrykét megeszi a féltékenység.
Tom vitt ki minket a reptérre és már így is késésben voltunk, ezért sietni kellett. 10 perc múlva már a londoni repülőn ültünk és alkalmasnak találtam az időt a beszélgetésre.

- Tudom, hogy haragszol, sőt utálsz, de meg kell hallgatnod – érdeklődve felém fordult és várta, hogy mit hozok ki ebből. Nos, arra én is kíváncsi vagyok… - Szóval én nem azért vittem el Taylor-t, mert Harry-nek akartam rosszat. Tudod, Taylor-t már egy éve ismerem, de nem szóltam róla senkinek, mert nem akartam, hogy tudja bárki is. A legelején tényleg azt gondoltam az állítólagos barátodról, hogy egy seggfej, de már látom, hogy tévedtem és talán egész normális – csak gratulálni tudok magamnak, amiért profikat megszégyenítve öntöttem magamból a hazugságot. Nem volt helyes, hogy becsapom, de ha vissza akarom kapni, akkor muszáj. Elgondolkozott. Ez már egy jó jel.
- Remélem, tudod, hogy még sokat kell tenned ahhoz, hogy a régi legyen a kapcsolatunk – bárcsak tudnád, hogy én már olyan kapcsolatra vágyom…
- Igen tudom és minden tőlem telhetőt megteszek – ezt egy nagy mosollyal nyomatékosítottam. Meglepődtem, amikor óvatosan közeledett felém és egy gyenge ölelést kaptam tőle. Azonnal cselekedtem és köré fontam a karjaimat. Nem tartott sokáig, de jó érzés volt, hogy majdnem minden a régi. Liz bealudt, én pedig közben kaptam egy sms-t. Még meg sem nyitottam, de tudtam, hogy kitől jött.

„Remélem, hogy jól haladsz. Én kikönyörögtem Tom-nál, hogy velük mehessek Detroit-ba. Holnap este pedig bevetem magam. Muszáj lesz igent mondania, különben irány a bíróság. Jó szórakozást nekem és Harry-nek. Meg persze nektek is. Nehogy elszúrd. T. xx”

Gyorsan visszaírtam neki, mert mindjárt landolunk és ébresztenem kell Liz-t is. Vajon mit tervez ez a csaj? Tuti, hogy azt, amire gondolok. Akkor viszont Liz egy életre meggyűlöli Styles-t és én leszek a vigasztaló személy. Majd azt mondom, hogy szeretem és boldogan élünk mindenféle One Direction nélkül. Jól hangzik és milyen jó lesz, ha bekövetkezik.
Miután felébresztettem Liz-t, leszálltunk a gépről, azonnal a kórházba mentünk. Én is aggódtam Erikáért, mert közel állunk egymáshoz. A folyosón megpillantottuk Cody-t és a nagyanyjukat.
- Cody – szaladt oda öccséhez, aki sírva borult a nyakába. Köszöntem az öreg nőnek és helyet foglaltam, mert most nem tehetek ennél többet.
- Mi történt? – ültek le a mellettem lévő székre, de közben Liz is üdvözölte rég látott mamáját.
- Éppen jöttem le a szobámból egy kis kajáért, amikor láttam, hogy anya eszméletlenül fekszik a konyhakövön. Azonnal hívtam a mentőket meg a nagyit is. De nem mondanak semmit az orvosok – szipogott fáradtan a kissrác. Sajnáltam szegényt. Pont jött ki a doki a kórteremből és mindenki köré gyűlt. Én kicsit távolabb maradtam és onnan hallgattam a fejleményeket.
- Mrs Baker jól van. Leesett a vérnyomása és a vizsgálatok alapján ma még nem evett semmit. Figyeljenek rá jobban, mert nagyobb baj is történhet, ha így folytatja. Ma még megfigyelés alatt tartjuk, de holnap már hazamehet – figyelmeztette az orvos és mondta, hogy bemehetünk hozzá. Látszott rajta, hogy még gyenge a szervezete. Liz minden áron mellette akart maradni, de Erika nem engedte. Azzal indokolta, hogy szüksége van lányára a bandának és majd a nagyi odaköltözik egy időre hozzájuk. Közbe kellett szólnom, mert gí túl hamar érnénk vissza és nem sikerülne Taylor terve.
- Elnézést, hogy beleavatkozok, de szerintem holnap még maradhatunk. Akkor csak egy koncert lesz és olyankor nem annyira fontos Ariana jelenléte. Így legalább egy kis időt eltölthetnének egymással, mint anya és lánya – javasoltam kedvesen. Liz megörült és Erika arcán is mosoly virított.

A látogatási idő véget ért és hazamentünk. Vagyis a Baker házba mentünk, de én egy kis időre átszaladtam anyáékhoz és megnyugtattam őket, hogy minden rendben. Amikor visszaértem, Liz a nappaliban ült és egy újságot szorongatott.
- Baj van? – helyet foglaltam mellette. Felém nyújtotta a napilapot és olvasni kezdtem.

Harry Styles barátnője nem is annyira ártatlan
Tegnap este a One Direction és a barátnőik, valamit a menedzser hivatalos volt egy partira, melyet a banda tagjának, Harry Styles-nak a nagyapja rendezett. Minden jól indult, Ariana gyönyörűen festett a ruhájában és a szemtanúk elmondása alapján jól elvoltak Harry-vel. Azonban megjelent Taylor Swift egy szőke férfi társaságában. Már ekkor lehetett sejteni, hogy valami történni fog. A country-énekesnő beszólt Miss Baker-nek, akinek nem is kellett több, egyből pofon vágta Swift-et. Majd elrohant a helyszínről, Styles utánaszaladt és eltűntek valamerre. Milyen romantikus…
Eddig még senki sem nyilatkozott az üggyel kapcsolatban, de muszáj lesz tiszta vizet önteni a pohárba. Különösen Taylor szavaira vagyunk kíváncsiak. A legfőbb kérdés pedig az, hogy kitör-e a botrány. Biztos vagyok benne, hogy mindennél jobban várjátok a Teen Choice Awards díjátadót, hiszen a One Direction és Taylor Swift is meg fog jelenni, augusztus 11-én. Vajon mi lesz ott… Öveket becsatolni, rázós út következik.

Nem túlzottam lepett meg a cikk, de Liz nagyon maga alatt van, ez látszik is rajta.
- Most én vagyok a rossz, a szemét – kezdett el sírni. Magamhoz öleltem és próbáltam vigasztalni.
-Shh. Nem lesz semmi baj. Majd tisztázod magad – búgtam hajába és szorosabban húztam magamhoz.
- Ha a rajongók még nem utálnának eléggé, akkor majd most fognak – ha lehetséges, még jobban rákezdett és nem tudtam, mi tévő legyek.
- Hívd fel Harry-t és beszélj vele – meglepődtem magamon is, hogy ezt tanácsoltam, de így legalább elhiszi, hogy nem utálom Styles-t. Persze, ez nincs így, de neki ezt kell mutatnom. Bólintott és elindult a szobába. Nem tudtam mit kezdeni magammal, ezért bekapcsoltam a tévét és bámultam az unalmas műsort. Jobb, mint a semmi.

Hello evribádi!
Úgy döntöttem, hogy nem várok tovább és felteszem az új részt, mert megérdemlitek. :D
Hűha. Az előző résznél nem is tettem alkut, de ti mégis összehoztatok 11(ha az igaziakat nézzük, amúgy 13) kommentet. Wow. Köszönöm szépen! Valamint már 34-en vagyunk, ami megint nagy örömet okozott nekem.
Még annyit szeretnék mondani, hogy az új részt valószínűleg holnap vagy pénteken hozom, mert a hétvégém be van táblázva, a gépem pedig megadta magát.:/ Most is a tesóméról írok és erről is fogok egy darabig.
Mindenkinek kellemes augusztust, élvezzétek ki minden pillanatát!
Örülnék, ha megdobnátok egy-két tartalmas véleménnyel.:)
Amúgy mit gondoltok, mit tervez Taylor? :D
DestinyB xx

4 megjegyzés:

  1. hűűűűű..imádom!! Nagyon szeretem a blogodat!! Kíváncsi vagyok mit tervez Taylor,és hogy Harry bedől-e neki!!! Ez a Lucas egy kétszínű kis *****!! Hozd a kövit gyorsan!! :DD
    Puszi: Eszti

    VálaszTörlés
  2. imádom. amúgy szerintem Taylor meg fogja fenyegetni Harry-t. a kis dög. Lucast még mindig utálom haha :D ajj csak így tovább <3

    VálaszTörlés
  3. Fúú... hogy én mennyire gyűlölöm Taylort meg Lucast. Undorító. Na de attól még ez a rész is isteni volt! :) Arra is kíváncsi vagyok, hogy mit tervez Taylor, de szerintem megfenyegeti Harryt, vagy valamit kérni fog tőle stb. De igazából nincs sok ötletem, ezéééért... nagyon várom a következő részt! Siess vele! ;)
    Puszi xx

    VálaszTörlés
  4. Húha! Nemrég találtam rá a blogodra, és el kell mondanom, hogy FANTASZTIKUS!Elképesztően írsz, és nem sablonos a történet. Imádom csak így tovább. Titkon reménykedek benne, hogy Taylor terve nem sikerül, és lesz benne egy kis romantika... Harry &Ariana! Nagyon, de nagyon várom a következőt.
    Ja... és szerintem Taylor azt tervezi, hogy Harry feküdjön le vele, vagy mondja azt Ariananak, hogy nem szereti, és így nem jelenti fel! :D xD Nekem valami ilyen elképzelésen van! Puszi Audriana Moore Xx

    VálaszTörlés